Vragen of klacht indienen bij Strakke Bus
Beste klant,
Bij Strakke Bus streven we altijd naar de hoogste kwaliteit en tevredenheid van onze klanten. Het spijt ons echter als je een minder positieve ervaring hebt gehad. Jouw feedback is voor ons van groot belang, en we willen je graag helpen om eventuele problemen op te lossen.
Als je een klacht hebt over een product, service of een andere kwestie, neem dan alsjeblieft contact met ons op via info@strakkebus.nl. Vermeld in je e-mail de details van je vraag,klacht, zoals het ordernummer, de aard van de klacht en eventuele relevante foto's. Ons team zal zo snel mogelijk reageren en er alles aan doen om de kwestie naar tevredenheid op te lossen.
Wij waarderen je eerlijke feedback en streven ernaar om je klacht zo snel en efficiënt mogelijk af te handelen. Bedankt voor je begrip en de kans om je ervaring te verbeteren.
"Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@strakkebus.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. ;
Tevens is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie